Valborgshelgen

Hej på er!
Hoppas er helg vart bra. Min har varit väldigt bra, lugn och rolig. Träffade som sagt Linda i stan för en fika i fredags. Sedan hade jag och Axel en lugn kväll hemma i soffan, väldigt skönt för båda var sjukt trötta så vi la oss strax efter 22 tror jag haha. Igår tog vi bilen och åkte runt lite till fina platser här i närheten, vädret var ju sådär så det hade kunnat vara finare. Men det var skönt att bara få frisk luft. På eftermiddagen kom Linus hit och fick klippt sig och när han åkte igen tog vi en lite paus på soffan innan vi behövde städa lägenheten och göra oss iordning. 
 
På kvällen åkte jag och hämtade Linda så började vi med maten. Det blev fläskytterfilé, potatisgratäng och Jensens favoritsås. Mycket gott! Så det blev vi, Axel och Linus som åt middag här hemma, senare kom även Olivia också. Vi spelade lite spel och hade det väldigt trevligt. 
 
Idag gick jag och Axel upp redan halv 9, då vart vi klarvakna haha. Jag har hunnit med väldigt mycket idag. Rensat bland massa saker, städat, redigerat bilder, yogat och bara tagit det lugnt. Sjukt skön söndag utan minsta söndagsångest. Kan bero på att jag gör kväll imorgon på praktiken också. Nu har jag bara 4 dagar kvar, helt galet! 8 veckor har sprungit iväg. Hoppas min kamera skickas imorgon också, sådär 1 vecka efter att jag beställt den. Är lagom glad över att jag beställde från NetOnNet. Men dom skulle skicka med ett presentkort på 100kr så det är ju alltid något, haha. 
 
Jag trodde vi skulle ut och gå igår så jag tog inte med mig kameran, så ni får stå ut med dåliga mobilbilder.
 
Vänern 
 
 
Dagens frulle, lite tjockare smoothie istället för yogurth
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: