Tur att jag har huvudet med mig..

Godmorgon tänkte jag säga, men det är det ju inte längre. Hej!
Eftersom jag ska köra igång med plugget av den sista examinationen idag så tänkte jag att jag får gå upp klockan 8 denna veckan. Men det sket sig redan första dagen. Efter att ha snoozat i 30min så tänkte jag gå upp, stängde av alarmet och råkade somna om. Så jag vart inte uppe innan 9 idag heller haha. Bättre lyckat imorgon. 
 
Har haft en härlig helg trots tråkigt väder. I fredags hade jag och Axel en myskväll framför Let's Dance, gick och la oss vid 22 redan haha. Jag somnade dock inte förrän halv 5 på morgonen, yey. Älskar min kropp och sömn just nu, not. Antar att det är efter-stress-symtom. När jag väl somnade kunde jag i alla fall sova enda till halv 12. Efter en go' frukost åkte vi till Överby för att kolla lite kläder. Jag var i stoooort behov av en klänning till examen. Letat överallt och inte hittat någon jag verkligen velat ha, vill inte lägga så mycket pengar på det. Fick inte köpt något då heller. Efter det åkte vi hem till svärmor som köpt ett litet hus typ 1mil utanför stan. Det fanns mycket att göra men tror det kommer bli väldigt mysigt! Inte träffats sen påsk så det var kul. På kvällen köpte jag med mig sushi och åkte hem till Linda för en myskväll. Vi hade på en film i bakgrunden och babblade hela kvällen lång. Fick även beställt en klänning när jag kom hem från Linda, så får hålla tummarna för att den sitter bra!
 
Igår ville jag och Axel åka någonstans och tog bilen ut till Orust. Vi skulle åkt till Mollösund men vi åkte till Edshulthall istället och köpte med oss fika. Trots att det blåste väldigt mycket så var det skönt att andas in lite havsluft. Hade med mig kameran såklart, men tror ni inte typiska mig inte kollar om minneskortet är i.. Varken jag eller Axel blev förvånade när jag upptäckte att där inte satt något. Är det inte minneskortet så är det batteriet som är slut. Tänker att jag borde väl lära mig någon gång, men icke haha. Efter en stund åkte vi hem till min faster och kollade om hon vart hemma. Där blev vi sittande några timmar, pratade och drack kaffe med henne. Mysigt! Resten utav kvällen låg jag och kollade på Reign. Skön helg med andra ord!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: