MTB-frälst

Hej hej ett underbart hej ska ni ha!
Jag känner sånt lugn i mig så det är inte sant haha. Jag gjorde idag min sista (förhoppningsvis) examination för hela utbildningen. Jag har inte riktigt fattat det än men det känns underbart att veta att jag är ledig hela den här veckan utan att ens kunna plugga på något fram till på fredag eftermiddag. Så får jag inte godkänt på redovisningen jag gjorde idag så behöver jag plugga i helgen. Men då har jag ju haft en ledig vecka så det är helt okej. Satt i 6-7 timmar igår och skrev klart uppgiften, 3500 ord senare så vart jag väldigt nöjd med resultatet och kände att det är ändå det bästa jag presterat under den här kursen haha. 
 
Helgen blev annars precis så go som jag förväntat mig. Fredagsmyset i soffan framför Let's Dance-finalen med Axel. Vi mumsade även på goda kräftor och provade några nya ölsorter. Vid 1-2tiden åkte jag hem till min familj på lördagen, gjorde lite lunch och kollade på när pappa monterade upp pergolan dom köpt. Det blev så himla bra, väldigt mycket mysigare på altanen! Sen tog jag och mamma MTB-cyklarna och cyklade till Stenungsön där vi körde massa leder. Först när jag skulle vänja mig vid att sitta fast med fötterna och vid bromsarna så vart jag ju smått livrädd haha. Men insåg att skorna lossade väldigt lätt från fästena. När vi kom till lederna/stigarna var det lite obehagligt i början att cykla ned för backar och över massa rötter och grejer. Men när jag väl kom in i det, hittade tekniken och rädslan försvann så var det så sjukt jäkla kul. Helt klart bland det roligaste jag gjort! Det blev 1,7mil lite drygt. Men my f*cking ass igår och idag. Tänkte inte på det när jag tog cykeln till skolan idag haha. Fick hela tiden spjärna emot med benen så jag inte hade hela tyngden i sadeln. Det var absolut inte sista gången, blev sugen på att köpa egen MTB ju haha. 
 
Bjuder på dessa coola bilder haha.. <-Före, efter->
 
 
Gårdagens plugg krävde en energidricka och kakor hehe. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: