Examensklänningen och Laila

Fredag äntligen här!
Pluggar idag dock och ska plugga lite i helgen. Men annars känns det väldigt härligt, lite ledig tid med Axel och mys med min familj imorgon. Ikväll kommer vi bara ha en myskväll hemma framför tvn gissar jag på. Göra hemmagjord pizza och kolla på Let's dance-finalen kanske. Imorgon ska Axel på ett födelsedagsfirande för en kompis och jag ska åka hem till min familj. Vi ska cykla MTB har dom lovat hehe. Det ser så härligt ut när mamma och pappa lägger upp på facebook eller instagram när dom cyklar. Och när pappa fick med sig lillebror ut i onsdags så blev jag riktigt sugen! Så det ser jag verkligen fram emot, även om jag lär inse att jag inte har någon kondition osv haha. 
 
Igår kom både klänningen jag ska ha på examen och ett kameraband till kameran, yey! Jag är inte heeeelt nöjd med klänningen, känner mig som en ballerina hehe. Ska se om mamma har något fint att ha över, så blir det nog bra. När jag fick satt på kamerabandet på kameran så blev min pudding äntligen döpt haha. Laila är hennes namn. Det är så att min smartwatch fick namnet Vívica för att modellen heter Vívoactive, haha. Då tänkte jag att jag får ju spinna vidare på dessa namn från den äldre generationen, och kamerabandet är lila så därav Laila!
 
Färgen är inte helt rättvis här i bloggen, men klänningen är i alla fall gammelrosa. Skynklig är den också...
 
 Lailas lila kameraband, glömde fota det innan jag satte på det och orkade inte ta loss det igen haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: