Nytt äpple till familjen

Hej! 
Har haft en ledig dag, för i helgen står det jobb på schemat. Tror inte dom tänkte till när schemat las för oss som går bredvid när dom lägger in oss att vi ska gå bredvid under midsommarhelgen.. Det blir mycket onödiga pengar för dom, haha! Men det gör absolut inget för mig. Gör dagtur på fredag så jag hinner ändå umgås med vänner en stund. 
 
I lördags gick jag ut och åt med Lisa och Malin. Vi gick till Pinchos och det var ju lika gott som vanligt! När dom stängde av musiken och visade att dom ville stänga (klockan 00, fast dom skulle stänga 01) så gick vi till O'learys och tog några öl. När jag kom hem vid halv 3 så insåg jag att stackars Axel som vart sjuk nästan i en vecka nog har halsfluss... Varför kommer jag på vad han har när jag har druckit alkohol? Haha... Men det gjorde ju ändå att han åkte till jourcentralen i söndags när det öppnade och fick penicillin. 
 
Idag har vi vart iväg till Göteborg, jag fick en tid snabbt idag till osteopaten för mina axlar och nacke. Har inte haft tid att gå till honom i vår för det har vart så stressigt och mycket att göra, och stressen påverkar mina axlar och nacke så det har vart en jäkla ond cirkel. Väldigt skönt att få släppt på allt. Efteråt åkte vi hem till min familj för våra datorer som vi beställt var klara så då passade vi på att hämta dom och äta middag med dom, mysigt. 
 
Underbart med en ny, fräsch och snabb dator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: