Midsommarhelgen

Hellu! 
Kom hem för en liten stund sedan från en tur till Överby med Tilda. Hon har semester den göttegrisen, så vi passade på att ses idag på min lediga dag. Tog en lunch och kollade i affärer. Väldigt mycket rea överallt! Blir helt yr av alla kläder som hänger på rea, det blir för mycket för att ens kunna se vad som finns. Men hittade en enkel tröja för 50kr i alla fall haha. 
 
Igår kom jag till jobbet halv 9 och ser att jag står på en ensam rad, vilket innebär att jag skulle gå själv. Ehh?! Fick nästan panik och sa till hon som jag gått bredvid att detta är ju helt sjukt. Så fick letat upp schemaläggaren och säga till. Nu blir det antagligen bredvidgång veckan ut åtminstone. Besviken är bara förnamnet. 
 
Jag har i alla fall haft en bra midsommarhelg trots jobb. Efter jobbet i fredags åkte jag hem och gjorde iordning mig innan jag åkte till James där resten var och hade gjort mat. God mat med gott sällskap, men eftersom jag skulle jobba dagen efter plus att jag hade en hemsk huvudvärk efter jobbet så gick vi hem strax efter 9. Väldigt skönt att kunna ta det lite lugnt hemma innan läggdags och inte bara rätt ner i sängen efter en lång kväll. Under lördagen var vädret helt underbart så när jag slutat jobba åkte vi ut till Orust där mamma och pappa var hos Ninas föräldrar, där åt vi god mat och hade det väldigt trevligt kvällen lång. Vi skrattade så vi hade ont i magen!  Dock trodde vi inte att det skulle vara såååå många som åkte hem på söndagen som det var. Vi åkte kvart i 12 från Ellös och de tar en timma till Trollhättan. Men då tog det 2 timmar, jag kom till jobbet 20min försent. Men jag var inte den enda som kom sent, det var många som vart på kusten och missbedömt trafiken haha. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: