Godmorgon solstrålar

Startade morgonen med en tvättid klockan 7 och ett pass Indoor Walkning 7:30. Känner mig dum i huvudet när klockan ringer och jag har bokat ett så tidigt pass när jag har sovmorgon haha. Men efteråt är det riktigt skönt att ha träningen avklarad för dagen, och jag kan gå till jobbet med gott samvete. Har svårare för att dra mig till gymmet om jag jobbat dag, för då är jag helt död. Nu har jag bara dammsugning kvar sen har jag vart duktig och gjort mycket idag haha.
 
På fredag är det bara 2 veckor kvar tills jag, Axel, mamma och pappa åker till Spanien. Ska bli helt underbart, längtar! Efter några dagar kommer Max och Emmy ner också, det ska bli jättekul! 
 
Fick med mig ett somrigt skal hem igår för 40kr, perfekt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: