Examen och student

Nu sitter jag och mamma på planet ner till vårt paradis när jag skriver detta, men det kommer inte komma upp förrän senare när vi kommit till lägenheten. Får passa på att blogga nu, hehe. I fredags tog jag äntligen min examen och min älskade bror tog studenten! Vi har haft en sån himla härlig helg med massa firande med vänner och familj, strålande sol och grillat. Underbart och jag känner mig så lycklig som har alla dessa människor i mitt liv! 
 
Fredagen började 05.20 med en dusch och göra sig iordning innan Matilda kom och hämtade mig så åkte vi på champangefrukost hos Emelie och Fredrik med några fler i klassen. Sen gick vi vidare till skolan där hela klassen samlades innan vi tågade ner i aulan till musik och applåder från alla anhöriga. Det var en sån stor känsla och jag vart tårögd under hela ceremonin haha. När det var klart i skolan åkte vi till Kungälv för Max utspring kl 13. Hemma hos min familj senare firade vi då både mig och Max med massa god mat och familj. Jag fick så fina presenter! Mamma och pappa tyckte att vi lagt upp för mycket bilder på våran dåliga grill så jag fick en grym Weber. Fick även mitt favorit objektiv - ett Tamron 90mm av dom! Då började jag lipa hahah. Sen fick jag jättefina armband, te, pengar och blommor i mängder av familj och vänner! 
 

Bilder lånad från Emelie, på champangefrukosten
 

 
 

 
Jag lyckades bränna mina axlar rejält när vi var i Kungälv haha.. Fick gå runt med sjal runt mig resten av dagen..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: