Överraskningsfest

Kom hem för knappt en timma sedan från första dagen jag gick helt själv som sjuksköterska. Trots kaos (måndagar är typ värst på akuten) och kollegorna har vart bemanning eller sommarvikarier så har jag haft en väldigt bra första dag. Kollegorna har vart supergoa, hjälpsamma och behållt lugnet. Men det var galet med överbeläggningar idag, hela huset vart fullt med patienter så vi kunde ju inte få iväg dom till avdelningar heller. 
 
Har haft en sjukt rolig helg. Hade en skön och lugn fredag i soffan med Axel. I lördags var det överraskningsfest för Ninas sambo Jonathan som fyller 25år. Det var så himla lyckat, alla var på toppen humör och Nina hade ordnat allt så sjukt bra! Riktigt imponerad! Jag åkte till Nina redan på förmiddagen och hjälpte till med allt som behövde fixas, sen sov vi kvar där över natten eftersom det är lite svårt att ta sig till Trollhättan mitt i natten. Det roligaste var att det var så blandat med både människor och åldrar. Trots att varken jag eller Axel kände särskilt många så märktes inte det. 
 
Nina hade köpt en sjukt snygg kostym som Jonathan fick ta på sig när han kom haha. Den matchade så jäkla bra med Blåndie!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: