5 dagar kvar

Phu, där var en 6-dagars vecka över. Med både häcken-full-dagar och lugna, det gör detta jobbet väldigt roligt och varrierande. Imorn är jag ledig sen kör jag 3 dagar till innan jag och Axel åker till Spanien med mamma och pappa! I torsdags fikade jag som sagt med Linda på förmiddagen, en mumsig frukost på café med en underbar vän är en väldigt bra start på dagen. På eftermiddagen tog jag tåget till Göteborg och mötte upp Maia för en middag och ett glas vin. Väldigt god mat, vi var båda sugna på pasta men det slutade med en risotto för mig som inte alls satt fel. Så jag hade en helt perfekt dag med massa härligt prat och skratt med mina fina vänner! 
 
I helgen har jag jobbat och Axel har vart iväg så det har vart en lugn och skön helg för mig själv. Det är ganska skönt att sova ensam i sängen när man ändå måste upp både lördag och söndag. Då slipper jag vara avundsjuk på Axel som sover vidare haha. Men nu har han kommit hem igen så ikväll blir det en myskväll framför tvn! Först måste vi åka och handla.. för det ekar i kyl och skafferi.. 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: