Trollunge

Idag fick jag äntligen bokat en klipptid till på fredag. Har funderat ett bra tag nu och längden på mitt hår är längre inte värt jobbet. Jag grinar typ varje gång jag ska duscha håret, för då måste jag stå och borsta det i 15 min innan om jag har otur. För att mitt hår inte ska bli en enda stor tova så måste jag borsta håret varje dag, och när jag ska sova måste jag först borsta håret och sedan fläta det. Och då blir det ändå tovigt. Jag ser ärligt talat ut som ett troll i håret. Visst är det kul och snyggt med långt hår, men det är fan inte värt det alltså. Så på fredag ryker det! Ska bli sjukt spännande. Väljer att klippa mig hos tjejen som jag klippte mig sist hos, då jag aldrig tidigare varit så nöjd som då. Efter bara några veckor brukar jag bli missnöjd igen för att håret börjar kännas tjockt och tungt osv. Men när jag klippte mig hos henne så har jag varit nöjd hela tiden!
 
 


Kommentarer
Skrivet av: Maia

Balsammetoden säger jag bara!! Mitt hår har inte varit tovigt sen dess haha.. Och en Wet Brush så har du löst det!!!!! Finns på H&M :D

Svar: Jag vet, men jag tror inte mitt hår skulle funka med det eftersom jag måste ha ett djuprengörande schampo + mitt vanliga för att det ska bli rent :( Sen tycker jag att det är jobbigt med långt hår över lag ;)
Najtan

2016-01-18 | 20:51:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: