Tankat ny energi

Igår träffade jag då Linda för första gången, vi tog en fika inne på torget. Jag är väldigt glad över att jag hörde av mig till henne för vi hade otroligt mycket gemensamt. Vi skrattade och pratade i över två timmar om allt mellan himmel och jord. Jag var dock sjukt nervös innan. Har aldrig träffat en främmande människa förut på det sättet. Skulle vi ha något att prata om eller skulle det bli sjukt stelt? Haha. Tur att det bara var positivt och vi kommer absolut träffas igen!
 
Framåt kvällen åkte jag till gymmet, hade bokat in mig på ett PT-small group pass. Det är PT vecka på gymmet så man kan pröva på massa med dom gratis. Var ju tvungen att boka mig på detta när jag såg att temat var box och kampsport, eftersom dom tagit bort boxpassen ute på det stora gymmet. Det var så jäkla kul och jag insåg att jag saknade det som f-n. Ska kolla upp vad de passen kommer kosta att gå på, det kan vara värt det. Det ger en sån kick!
 
Jag älskar den nya koftan, om ni ville veta hehe
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: