Snart kanske!

Sitter här hemma och väntar på en tekniker som ska komma mellan 13 och 17.. hatar sådana tider. Jag kan inte gå hemifrån och hitta på något, och jag har som sagt bara mobilens internet att använda. Passar på att städa och tvätta lite i alla fall. Så hoppas på att internetstrulet kanske kan bli fixat idag. Vi känner oss helt lost utan haha. Som tur var så hade vi några serier och filmer på hårddisken och fick några fler filmer från James så vi har på något sätt klarat oss ändå haha. I söndags kväll lad vi klart pusslet! Det var lite småmysigt att sitta och lägga pussel så. 
 
Skulle hämta en bok åt Matilda på skolan förut och då hade Axel inte ställt in cykeln i förrådet sist utan den stod ute i kylan. Växlarna hade fryst fast och Axel hade cyklat på typ 1an (Ser inte längre vilken växel jag har på..) av 7.. Det tog sin lilla tid att cykla kan jag säga, och det måste ha sett sjukt fult ut när jag kom där studsandes på sadeln och försökte få någon fart haha.
 
I lördags skickade vi in C-uppsatsen! Det var inte ens en skön känsla haha.. Än är det inte över..
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: