Mamma-dotter-mys

Hej på er!
Har myst med mamma hela förmiddagen. När hon kom hit så fick hon fixat vår nätverksförstärkare till routern som vi inte lyckats installera. Vår router är nämligen riktigt pissig så jag har knappt någon täckning på datorn i sovrummet. Så vi fick mormor och morfars förstärkare som de inte behövde längre. Det verkar fungera just nu i alla fall så hoppas det håller i sig! Sedan hade vi tänkt träna men klockan vart så mycket, så för att slippa stressa så sket vi i det och åkte in till stan för lunch. Alltid lika mysigt att träffa henne när hon är här omkring och jobbar!
 
Nu ska jag spendera eftermiddagen med att läsa vår C-uppsats ett par gånger så jag är påläst. Ska även göra en powerpoint till opponeringen som vi har efter imorgon. Börjar bli lite smått nervöst nu haha, men vår handledare trodde det skulle gå bra i alla fall så det känns skönt!
 
Det var en otroligt vacker himmel imorse när solen gick upp! Tur Axel drog upp mig när han gick upp så jag hann se detta haha. 
 
 
 


Kommentarer
Skrivet av: Patricia

Fantastiska bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Najtan

2016-01-14 | 14:21:59
URL: http://patriciajeppsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: