Äntligen!

Igår fick teknikern äntligen fixat internetet. Det var någon tråd eller kabel som låg böjt inne i vägguttaget.. Nu känns det konstigt att kunna använda internet utan att behöva ansluta mobilen till datorn och hålla på att krångla. Så har suttit igår eftermiddag och idag med att sammanställa årsresumén av bloggen. Jag brukar ju alltid komma med den typ efter några månader haha.. Började faktiskt med den redan i början på december men sen glömde jag av den och när jag väl tänkte göra den då hade vi ju inget internet så då sket jag i det. Men nu så! Första delen bör komma ut i kväll. 
 
I söndags när vi var hemma hos min familj tog vi en promenad ner till torget för att ta en fika. Men när vi väl var inne på Espresso house (Stenungsunds enda mysiga café) så var det smockat med människor såklart. Så vi köpte med oss fika från affären istället. Inne i affären så får jag ett meddelande från Mandy, en fortfarande väldigt nära vän trots att vi inte setts på flera år! Då satt hon inne på cafét och hade sett Axel och min bror. Sprang typ tillbaka för att få krama om henne haha. Det kändes hur skumt som helst att se varandra efter så lång tid. Vi bestämde en fikadejt i måndags då hon ska åka tillbaka till Uppsala imorgon. Med den tjejen förändras ingenting mellan oss trots att det går år och dar mellan gångerna vi ses, förutom att vi har massor att prata om. Det var riktigt roligt att träffas! Vi bestämde att jag får komma upp och hälsa på henne i Uppsala under våren. 
 
Alla mina gamla bilder är borta så hittade inga på oss, men hittade denna. Pappa fick syn på Mandy när de åkte förbi på flaket i Stenungsund haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: