Middagsmys, drinkar och kalas

Hola! 
Imorse satt jag och gjorde massa saker som jag glömt bort att göra eller skjutit upp.. Så atte, hade lite ångest imorse. Men nu har jag bara en sak kvar! Resten utav dagen ska jag skriva på en hemtenta. Som jag sa i fredags så skulle min helg nog bli väldigt bra, och det blev den verkligen. Jag åkte in till Göteborg i fredagskväll och mötte upp Maia och Virginia. Vi var först och åt på Made in China, en kinaresturang med smårätter. Det var helt okej mat, men det var ingen wow-upplevelse och väldigt dyrt. Drinkarna glömde dom bort så vi hade ätit upp hälften av maten innan dom kom in haha. Men samtidigt är det kul att prova nya ställen och annorlunda mat! Efter middagen gick vi och satte oss på ett ställe och drack lite vin innan vi åkte hem. Jag skulle ta tåget hem klockan 00 och vara hemma typ 00.40. Men branden som vart gjorde att dom ställde in alla västtågen under kvällen/natten. Så det fick bli en bussresa på över en timma istället eftersom dom stannade på varenda ställe längs med vägen. Yey! 
 
Under lördagen gjorde jag och Axel inte så mycket, tog lite sovmorgon och en härligt promenad i solen in till stan. Där vi tog en fika. En mysig och lugn lördag med andra ord. Framåt kvällen gjorde jag mig i ordning och gick bort till Lisa för förfest och sen utgång. Det blev vi och Lisa och Axels syster Malin som var hemma från Oslo över helgen, och Lisas klasskompis Malin. Vi hade det väldigt trevligt och roligt. Vi mådde inte riktigt lika bra igår när Axel hade kalas här hemma för hans och min familj haha. Jag bakade hallon&lakrits-kakan och en kladdkaka som blev väldigt bra båda två, så det var kul! Han fick väldigt fina presenter, bland annat en snygg klocka. När alla hade åkt slängde vi oss i soffan och sträckkollade på vänner resten av dagen haha. Bra helg!
 
 
Lördagens drinkar av Lisa och hennes kompis Malin, väldigt fräsha och goda!
 
Fick i lördags en försenad födelsedagspresent utav Lisa och Malin. En låda med massa fina och roliga grejer! Malin jobbar på ett företag som säljer rakhyvlar så vi fick massa rakblad för nästan ett år sedan tror jag. Och nu var jag inne på mitt sista rakblad och kände "fan, nu måste jag börja köpa" haha. Men jag fick massa nya, woho! Det som ligger i necessären är BUS-handskar, det är alltså brun-utan-sol i handsken, duschkräm och rakgel i ett och sminkborttagningsservetter. Blev så glad! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: