160226

Härliga fredag är här! Och jag tror jag kommer få en riktigt bra helg. Ikväll ska jag äta middag med Maia och Virginia i Göteborg, imorgon ska jag ut med Axels systrar och på söndag ska vi ha lite kalas här hemma för Axel. 
 
Igår var vi på Överby så Axel fick valt sina skor. Jag fick intruducerat honom till Air Max-världen och det blev ett par sådana såklart hehe. Ett par gråa, riktigt snygga. Får se om jag kan ta kort på dom imorgon, idag har han haft dom på sig så har inte kunnat fota dom haha. Han har alltid trott att han inte skulle passa i ett par Air Max, men han blev så nöjd och förstod varför jag älskar dom. Han förstod dock inte hur man kan vara beroende av dom.. förstår inte alls vad han menar?! Efter det åkte jag på yoga, så längesedan. Det var välbehövligt för min stela kropp. Jag måste försöka antingen gå på ett yoga-pass i veckan eller yoga hemma så kommer min kropp må betydligt bättre.
 
Nej nu ska jag packa ihop mina saker och snart åka till tåget. Ha en bra fredag mina vänner ♥
 
Fick köpt en ny kofta också, väldigt skönt material.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: