160211

Godmorgon godingar!
Jag startade dagen med att borsta tänderna übernoga och åka till tandläkaren haha. Varför får jag alltid så fruktansvärt tidiga tider? Idag var det tandläkaren jag träffade och inte tandhygienist, som ställde en miljon frågor och slutade med frågan "brukar du vara trött så här på morgonen?" Haha.. oups märktes det menade du.
 
Min måndag bestod av plugg inför det examinerande seminariet jag hade i tisdags. Jag blev faktiskt ganska nöjd med det jag skrivit så vart inte lika nervös inför redovisningen. Men pratade med min kloka moder på tisdagskvällen som sa till mig att det inte lönar sig att vara nervös eller må dåligt inför något sånt. Det tar onödig energi bara. Så inför nästa examinerande ska jag försöka tänka positivt, och va fan kan hända? Att jag behöver göra om eller komplitera, värre kan det faktiskt inte bli. När Axel kom hem i tisdags så stensomnar han och när han stensomnar på eftermiddagen så är han oväcklig. Kl 9 på kvällen vaknade han igen?! Haha, japp.. kul kväll jag hade. Men jag kollade ikapp på massa program jag missat. 
 
Igår var jag riktigt seg och snoozade i minst 1 timma. Vid lunchtid mötte jag upp Tilda i skolan och åt lunch med henne. Jag försöker träffa min murre så mycket som möjligt nu utanför skolan liksom. För det har blivit så mycket uppsats-plugg bara så den andra tiden går förlorad. Då passar jag på att träffa henne för en lunch när hon har examinerande (såklart andra dagar än mig haha..) och ändå är i Trollhättan. Imorgon ska vi äta sushi och bara lata oss, hehe. Axel slutade redan vid 1-tiden igår så vi kom hem samtidigt och då tog vi tag i vår kaos-lägenhet. Vi storstädade i typ två timmar. 
 
Sitter just nu så här, och väntar med spänning på mailet om att våra praktikplatser ligger ute! Ha en fin dag ♥
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: