Välbehövlig helg

Godmorgon!
Vilken underbar helg jag har haft. Startade helgen med att åka till mamma och pappa. Innan mamma kom hem körde jag och pappa ett pass på gymmet med lite ben och mage. Väldigt skönt att träna på fredagar, då kan man med gott samvete njuta resten utav helgen haha. Sen köpte vi med oss sushi hem och åt med mamma. I lördags hoppade Viktor in och körde en innebandymatch i Mellerud, så var med dit för att äntligen få se honom spela haha. Blev väldigt förvånad över hur kul och spännande jag tyckte det var att kolla på. Det var absolut inte sista gången! Resten utav helgen har vi mest tagit det väldigt lugnt, börjat kolla om på Sons of Anarchy, gjort julskinka, tagit en promenad, sovit ut, lagat mat och bara myst. 
 
Nu väntar en 6-dagarsvecka. Endast ledig på torsdag och jobbar både fredag och lördag kväll, inte alls kul.. Men men. Ska strax slänga in en tvätt i maskinen och ta mig en promenad innan kvällsjobb. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: