Julhelgen

Julen är så gott som över, och min jobbhelg likaså. Ledig imorgon och ska njuta riktigt ordentligt. Det var mer patienter på jobbet under helgen än vad jag trodde det skulle vara. Sen var de patienterna ganska risiga också och behövde vara där. Har i alla fall vart väldigt mysiga dagar både på jobbet och hemma.
 
Har dragit på mig en magkatarr igen så natten till torsdag fick jag 2 timmars sömn, vilket gjorde mig till en zombie på jobbet dagen därpå. Efter jobbet åkte jag hem till min familj för julmys. Vi skulle baka pepparkakshus bland annat, men två timmars sömn och en jävlig magkatarr gjorde mig på riktigt dåligt humör så Max och Emmy fick baka själva. Under fredagen fixade jag och mamma de sista julklapparna, tränade och lagade julmat. Eftersom jag jobbade julaftons kväll åt jag, mamma och pappa julmat i fredags. Så himla gott! Igår på julaftonen hade vi knytkalas på jobbet så jag hade bakat en pepparkakscheesecake och hade med mig. Väldigt mysigt! Efter jobbet igår åkte jag hem till min familj igen, åt lite till julmat och öppnade julklappar. Fick så mycket härliga hudvårdsgrejer, älskar sånt! Sen fick jag även snygga drinkglas och drinkstenar bland annat. 
 
Det enda jag har planerat imorgon är att träna, handla och hämta Viktor på Landvetter som äntligen kommer hem igen. Ska sova länge! Hoppas ni har haft en mysig jul och tagit vara på tiden ihop med nära och kära ♥
 
 
Goda ölsorter från Carlsbergs muséet i Köpenhamn
 
 
 
Älskar farmors paket, man vill nästan inte öppna dom för att dom är så fina!
 
Min absoluta julfilmsfavorit. Ser den varje år. Avslutade gårdagen med den, men somnade ifrån den och fortsatte imorse. Så mysigt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: