Jag är tillbaka.. hehe

Godmorgon på er!
Här ekar det tomt.. Jag har inte fått tummen ur och bloggat. Sen jobbade jag 6 dagar förra veckan och dom veckorna är inget vidare. Så vad har jag gjort sen sist? Jag har fått reda på att jag ska jobba kväll på julafton istället för dag så jag köpte mig en dyr julklapp till mig själv som tröst haha. En snygg vinterjacka som jag letat efter hur länge som helst. Jag har vart med mamma och mina kusiner på Jul på Liseberg förra helgen. Sjukt tufft att vara med 3 kids ett helt dygn haha. Jag slocknade innan min äldsta kusin på 8år, vid halv 10 i soffan. Vi avslutade helgen med att baka lussebullar, mumsigt. Min lediga dag förra veckan spenderade jag hos Matilda och myste massor. Nu har hon äntligen gått ut med att hon är gravid och jag är så glad för er skull Matilda och Tobias! Ni kommer bli världens finaste föräldrar ♥ 
 
I helgen har det var julfest med jobbet, väldigt lugnt för mig då jag jobbade resten utav helgen. Var med till 23, men det var himla kul ändå och vi hade en härlig förfest med bästa kollegorna hemma hos Emelie. Jag var supernöjd! Sen har jag som sagt jobbat resten av helgen och tagit välbehövliga sovmorgnar. Idag är jag ledig, har precis kommit tillbaka från bilverkstan. Bilen skulle på kontroll, någon miniservice typ. Det värsta är att det inte går några bussar därifrån så fick gå hem och ska gå dit igen för att hämta den sen. Yey. Tog 50 minuter. Men motion är alltid bra, plus att det är härligt vädert ute. 
 
 
Sötnosar ♥

Sen försov jag mig en dag och vaknar av Viktors alarm när jag skulle åka 06:10 och stressar till jobbet. När jag kommer till jobbet och är påväg upp från omklädningsrummet så inser jag att jag har träff med det Kliniska basåret klockan 8 och inte alls ska jobba. Men då fick jag tid att åka hem och göra mig iordning i lugn och ro haha. 

 
Bästa kollegorna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: