Date night

Godmorgon härliga söndag!
Dessvärre blir det ingen mys-söndag här inte, jag jobbar kväll. Men har haft en bra helg på jobbet, så det gör inget. Igår gick dagen hur fort som helst, även om jag jobbade 8.30-17.00 som är det pass jag ogillar mest. Vi hade ungefär lika mycket att göra både i fredags kväll och igår, ändå gick fredagkvällen i slowmotion och gårdagen rann iväg. Konstigt det där. 
 
Fick träffat Linda igår för en dejt på Pinchos. Eftersom vårt liv typ består av jobb under sommaren så var det mycket jobbrelaterat, men så mysigt och bara sitta och äta/prata/dricka goda drinkar i några timmar. Låg och drog mig i sängen idag till strax innan 10 då tvättiden började. Nu tänkte jag ta och redigera lite bilder från Spanien.
 
Det var typ tre veckor sedan jag hade utsläppt hår senast.. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: