Ledig tisdag

Hola!
Ligger här i soffan med en dunkande huvudvärk. Jag börjar vänja mig vid att ha huvudvärk, är det inte mina glasögon så är det plugget som ger mig huvudvärk. Ush. Det är 52 dagar kvar till examen så det är bara att stå ut och klara mig igenom detta. Har suttit hela dagen med Emelie, min klasskompis och blivande kollega på akuten, och pluggat i skolan inför NKSE på fredag. Båda var lediga så passade på att förhöra varandra för att se hur någon annan beskriver eller svarar på frågorna. Men ja, det går ju inte att veta vilka patientfall som kommer så det ska bli spännande av någon konstig anledning att få göra den där tentan man våndats för under dessa 3 åren. 
 
Ska snart åka iväg och handla när Axel kommer hem från jobbet, sen hoppas jag att jag hinner gå på yogan ikväll. På fredag kommer min familj hit på middag. Ska bli supermysigt och jag har saknat dom massor! Måste bara planera vad vi ska laga för mat. Vi som har svårt i vanliga fall haha. Jag vet ett tillbehör i alla fall, så en bra början Natha hehe. Annars blir det lite plugg i helgen och jobb några timmar på söndag förmiddag. Insåg att min delegation hade gått ut i mars så fick åka till jobbet igår och förnya det med ett kunskapstest igen haha. Det kändes skönt att hon inte behövde sätta delegationen på så lång tid. Fast jag sa att ni vet aldrig, jag kanske kommer här i juni och frågar om sommarjobb som undersköterska. Nej det får vi inte hoppas på!
 
Hoppas ni har haft en bra start på den här veckan i alla fall! Det har ju varit underbart väder det senaste, det gör min själ lycklig ♥ 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: