Godmorgon

De sista dagarna har vart himla bra måste jag säga. I onsdags innan praktiken tog jag en härlig PW i solen på nästan 7km runt kanalen. Inför den praktiska examinationen jag har nästa vecka är jag nog så redo jag kan bli känner jag. Nervositeten kommer så fort jag tänker på den, ush. I alla fall igår morse åt jag min frukost ute på balkongen i strålande sol, underbart. Dock fanns det bara ett knäckebröd och grejer till ett halvt glas med smoothie hemma haha. Därefter körde jag två lunchpass på gymmet, indoor och pump. På eftermiddagen körde jag Axel och svärfar till Lidköping där dom skulle på afterwork med företaget. Sedan åkte hem till mamma och lillebror och grillade och spelade spel. Så mysigt! 

Idag står gófrukost och gymmet med mamma på schemat, ikväll kommer Maisan för en vinkväll och fira att hon fått jobb! Behöver slänga lite skräp och städa också.. 
Hoppas eran helg också haft en bra start ❤️ Sol och nära och kära gör mycket för mitt humör i alla fall! 







Kommentarer
Skrivet av: josephine

Underbar blogg och hoppas du får en fin dag! Kram<3

2016-04-23 | 09:41:00
URL: http://josephineslifee.blogg.se
Skrivet av: Anonym

Så himla mysigt att få ha dig här❤️ /Mamma

Svar: Älskar att mysa hos er! <3
Najtan

2016-04-23 | 11:30:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: