Energin är nere i bott

Ja nej det blev inget bloggande i helgen. Jag har vart så jäkla trött och är fortfarande. No energy här inte. Så jag är ganska glad över tre "lediga" dagar nu. Jag ska göra helg på praktiken minus fredagkväll då vi gjorde fredag dag förra veckan istället vilket var ett himla bra byte hehe. Men jag har ju den nationella tentan nästa fredag så ni förstår vad jag gör. Jag kan i alla fall sova liiite längre på morgonen! 
 
Vad gjorde jag i helgen.. Inte särskillt mycket egentligen. Linus och Olivia var här på fredagkvällen och spelade Monopol haha. Ingen av oss har roliga sällskapsspel så det fick bli det. Det som sägs och görs på Monopol stannar där, för att relationer ska kvarstå efteråt haha. Jag och Axel bestämde oss för att vi måste köpa något riktigt sällskapsspel, något frågespel eller så. Matilda var här en sväng på lördagen för lite sushi och prat. På söndagen åkte jag och Axel till IKEA och kollade runt, köpte en ny stor växt till vardagsrummet. Axel råkade ta död på den förra vi köpte när vi flyttade haha. Fick sån jävla huvudvärk av mina glasögon (går fortfarande runt med för låg styrka) så jag låg och läste min braiga bok i sängen resten av söndagen. Tills Axel, Linus och Olivia kom hem med pizza. Bra avslut på en söndag, förutom att jag åt en kebabsallad som inte var särskillt god. 
 
Praktiken är riktigt rolig nu, jag har hand om 4 patienter själv, så det är kul att få ha lite ansvar. Veckorna går så jäkla fort bara, har snart gjort 5 av 9 veckor. What? Jag drömmer om den jäkla praktiska examinationen minst en gång i veckan. Nu känner jag mig i och för sig mycket lugnare med examinationen. Men det är fortfarande en examination som kan innehålla vad fan som helst typ. 
 
Igår skulle jag och Linda ta en promenad på eftermiddagen. Vi skulle mötas i stan och när båda går ut genom dörren så inser vi att det regnar och blåser svinkallt. Är det verkligen vår, det känns mer som höst.. Vi kom överens om att vi tar en kaffe istället haha. Satt där i flera timmar och bara pratade, väldigt mysigt! Det är hur min vecka har sett ut typ. På lördag ska jag äntligen få träffa Maia igen, som vart i Rom i veckan den jäveln. 
 
Ge mig energi, någon?
Ni får mina senaste matbilder, så får vi se när jag orkar blogga nästa gång. 

 
 
Älskar när jag är ledig/gör kväll så jag hinner äta en riktig frukost hemma. Just nu är det havregrynsgröt med kokos, blåbär och banan på. Har även bär i själva gröten så blir det riktigt gott.


Kommentarer
Skrivet av: Mamma Maria

Bra att du äter gott när det känns som mest hektiskt! Häng i, älskling, saknar dig ❤️ Ses snart!

Svar: Jag älskar dig <3
Najtan

2016-04-07 | 23:16:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: