En uppdatering om min lilla fritid.. hehe

Den här veckan har vart en nervös vecka haha. Men så otroligt glad att båda delarna av NKSE är godkända och att jag nu bara har 4 dagar kvar på praktiken och 2 examinerande seminarium i skolan kvar på dessa 35 dagar. Jag har tagit mig igenom dom värsta bitarna och jag kan stolt säga att jag är oootroligt nära en kandidatexamen och en sjuksköterskeexamen nu. I skrivandets stund får jag äntligen veta att Matilda också fått godkänt, fy fan vad grymma vi är, så jäkla glad! 
 
Tänkte berätta lite mer om min förra helg eftersom jag inte gjort det än. Jag åkte som sagt spontant till mamma och Max på fredagen. På lördagsmorgonen gjorde mamma goda ricottapannkakor med sirap, sedan blev det ett styrkepass på gymmet. Den träningsvärken jag haft sen dess har inte varit nådig. Det kändes att jag inte kört ren styrketräning på hundra år. Men väldigt kul! Framåt kvällen kom Maia hit och då satt vi ute på balkongen och åt tapas med filtar runt oss tills fingrarna blev riktigt kalla haha. Kallt men supermysigt! I söndags minns jag faktiskt inte riktigt vad jag och Axel hittade på. 
 
Vi får se vad den här helgen har att erbjuda. Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen och sedan träffa Linda. Imorgon ska det ju vara dåligt väder så planerna är inte helt spikade än, men vi ska umgås med ett gäng vänner i alla fall! Jag kommer njuta till fullo av att jag slipper plugga häcken av mig de resterande veckorna för att behöva göra en omtenta. DEN KÄNSLAN! Hoppas ni får en fin helg ♥
 
Ricotta pancakes, såå smarrigt!
 
Tapas på balkongen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: