Inte van vid detta

Godkväll! Idag startade jag och Axel dagen med en omelettfrukost och sedan en promenad. Det är så underbart nu när det vart klarblå himmel, strålande sol och kallt ute på morgonen. Så det blev en timmas prommenad innan det var dags att träffa Matilda och få lite gjort på hemtentan. Uppgiften är lite komplicerad, så efter att ha fått huvudvärk och suttit med uppgiften till klockan 18 så gav vi upp för idag, jag insåg att jag behöver skriva på ett annat sätt för att få ihop det. Men nu vet jag hur jag ska lägga upp det imorgon så det ska nog bli något utav det. Nu när jag inte har pluggat eller varit i skolan sen i juni så tog det på krafterna att sitta så länge och bara koncentrera sig på att få ihop något på datorn haha.
 
Det var sjukt skönt att lägga sig i soffan under en filt nu efter maten, och här tänker jag stanna resten av kvällen. Eller nästan, ska baka lite bröd bara. 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: