Tentahelg

Hej mina vänner!
Äntligen fredag, visst är det härligt!? Jag har dessvärre en hemtenta som ska in på natten mellan söndag/måndag så jag kommer spendera de flesta timmar till den. 
 
Vi hade redovisning igår på halva hemtentan, och jag var skitnervös innan för vi hade inte fått reda på hur redovisningen skulle gå till. Men det var en väldigt intressant dag då vi fick välja vilka vi ville lyssna på, så man hade ungefär 4 klasskompisar som lyssnade och lärarna gick runt och lyssnade på de dom hann. Så jag hade sån tur och slapp lärare under min redovisning haha. Det var som sagt väldigt intressant, att höra vart klasskompisarna hade varit på praktik och vad dom hade varit med om. Man lärde sig en hel del!
 
Idag startade jag dagen med att gå upp klockan 6 med Axel som skulle till jobbet. Då kände jag bara att fan är jag dum i huvudet eller som har bokat ett body balance-pass 7.45? Men efter att ha ätit lite frukost så vart jag väldigt pigg och det var en skön start. Nu är jag fit for fight inför en plugghelg. Men Nina kommer imorgon, och mamma och pappa har lovat att komma upp i helgen en sväng också så det blir nog en bra helg trots plugg :) 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: