Nycklar på vift

God kväll! Min helg avslutade som sagt på bästa sätt. Vi gick ut och åt med Linus och Olivia på O'Learys, himla mysigt. Sen att jag fick sova ut igår också var väldigt skönt med tanke på att jag gått upp klockan åtta hela helgen för att plugga. 
 
Efter skolan igår så gick jag ut och sprang en runda. Det gick sjukt nog bättre än vad jag förväntat mig även om dålig-konditions-slemmet i halsen tog död på mig haha. Men jag orkade mer än jag trodde jag skulle göra med tanke på att det var så otroligt längesen nu som jag sprang. Det värsta var när jag kom hem igen och skulle låsa upp dörren.. Då fanns inte nyckeln i jackfickan. Gaaah. Och Axel skulle åka med Linus på ett jobb, men ringde honom så han kunde hinna lämna sin nyckel om jag inte skulle hitta min. Jag hade haft nyckeln och mobilen i samma ficka eftersom det var den enda fickan. Men jag visste att jag bara tagit upp mobilen en gång så jag gick tillbaka dit och som tur var så låg den kvar där och väntade på mig! 
 
Körde ett pass med PTn idag, och jag älskar att träna med henne. Hon får mig att våga öka vikterna och ta ut mig till max. Helt klart bästa investeringen i mig själv och för min kropp. 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: