Godmorgon, Måndag!

Måndag morgon och jag har stax lite ärenden att göra. Ringde Eidar idag och fick veta att vi kunde hämta ut nyckeln redan idag till lägenheten, och det är superbra så vi kan mäta väggar och planera lite mer i detalj! 
 
Har haft en mysig helg som startade med middag som sagt med Maia och Virginia. Lördagen bestod av plugg och sedan en kaffe på stan med Axel. Så härligt att sitta och mysa på ett café när det är kallt ute, och bara prata om allt mellan himmel och jord. Vi spenderade kvällen och en bit in på natten till att kolla på The Mentalist haha. Igår under eftermiddagen försvann molnen och diset som legat hela förmiddagen, och det blev en klarblå och solig höstdag. Så jag blev så himla sugen på att ta med stativ och grejer och fota mig och Axel. Dåliga batterier i fjärrkontrollen och svårt att förstå hur fan vi såg ut i kameran haha, men vi fick allt några fina foton. Mest helt knäppa bilder som Axel tagit i smyg haha. Jag har inte hunnit redigera dom något, så ni får en tjuvkik på ett par bilder med justeringar i bildappen.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: