Say Hello to my new friend

God kväll mina vänner!
Har haft en lagom lugn helg med soffmys framför Idol, lördagslunch ute med Linus och Olivia, skräckfilm, kalas för kusinen och ett köp av en ny träningskompis! Min yngsta kusin fyllde 3 år i söndags så vi mötte upp mamma och pappa på Torp och åkte med dom till kalaset. Det var mysigt och träffa alla en sväng, det går ju några månader mellan gångerna. Tar alla tillfällen jag kan för att få lite tid med min familj också! Jag längtar tills vi kan köpa en bil, det gör det liiite enklare att hälsa på. 
 
Sen som sagt så införskaffade jag mig en ny träningskompis! En Smartklocka, mamma bytte upp sig till en Apple Watch så jag köpte hennes gamla. Jag gillar den skarpt redan trots att jag inte har hunnit träna med den än förutom en liten pw förut till affären haha. När jag tränade med PT så hade jag en bra press på mig eftersom det hade varit pinsamt om jag kom till ett pass med henne och jag inte hade tränat något ensam sedan sist. Nu har jag ju inte den lilla pressen och det är svårt att få ur röven ur soffan ibland när det regnar eller är svinkallt ute. Men min nya kära träningskompis påminner mig om jag rör på mig för lite. Plus att pappa ser om jag inte tränar något, haha. 
 
Inatt åkte Axel upp till Umeå för jobb fram till på fredag! Så det blir en ensam vecka för mig här hemma. Han stannade uppe tills han skulle åka istället för att bara sova några timmar, det gjorde att jag bara låg och snurrade. När han åkte satte jag på Vänner på tvn sen somnade jag vid 5-tiden imorse. Tur jag inte skulle till skolan förrän klockan 14. Så atte, jag har haft en himla mysig huvudvärk hela dagen.
 
Coolaste och godaste tårtan! 
 
Små blir stora! Är jag och Axel näst på tur eller.. eheh..
 
Det blev en riktigt kall promenad, men det är samtidigt så otroligt skönt att komma ut för det är så friskt. Med rätt kläder så går det allt bra!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: