Överlycklig Nathalie

Jag har haft en äcklig läkemedelsberäkningstenta hängande över mig som jag aldrig lyckades få alla rätt på. Det var alltid något nytt slarvfel. Så frustrerande. För tre veckor sedan lite drygt så gjorde jag omtenta för 4e gången, japp.. inte alls pinsamt haha. För att börja termin 6 så behöver allt vara godkänt från tidigare kurser. Då berättade en student som gick en termin över att du måste ha fått resultatet innan du ens får börja. Vilket innebar att om jag hade kuggat på denna omtentan med, så hade jag hunnit göra en till omtenta men inte hunnit få resultatet innan. Så detta var alltså sista chansen, om det som studenten berättade var korrekt. Då hade jag fått pausa studierna och fortsätta med klassen som går en termin under. Hade i och för sig vart kul för Lisa går i den klassen haha. Detta har liksom vart som en tung sten på mina axlar.. som jag nu kan meddela har lyft. Jag fick godkänt! Jag grät av lycka när jag läste det jäkla G:et som jag väntat på efter varje tenta haha. Nu ligger jag äntligen i fas igen och behöver inte känna mig sämre än någon annan! Detta ska firas! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: