151102

Godmorgon höll jag på att säga... Nej, jag gick faktiskt upp vid sju imorse. Men jag funderar på att ta en tupplur, har vart så sjukt trött nu sen vi flyttade. Får aldrig sova ut, det är alltid någonting. 
 
Tränade mitt sista pass med PTn idag! Har kört 10 pass med henne nu och det har vart riktigt kul. Fokuset på min tid med henne var styrka. Med lite inriktning på funktionalitetsövningar i och med mitt framtida yrke. Det är så sjukt kul att se att jag blir starkare och starkare för varje gång. Nu ska jag bara försöka klara av att hålla träningen vid liv! 
 
I fredags kom mamma, Max och Emmy hit! Efter en kaffe så åkte vi till IKEA för att handla ytterligare saker som fattades till lägenheten. Nu är det faktiskt inte mycket kvar, några tavlor typ. Hittade en hylla som vi ville ha till vardagsrummet, men den hade inte fått plats i bilen när vi var så många haha. Så jag hoppas Axel jobbar kring Uddevalla idag och kan köpa med sig den på vägen. 
 
På lördagen hade vi bokat bio i Göteborg, Maze runner: The Scorch Trials. Vi insåg att vi kanske skulle äta innan, så det fick bli Pinchos. Filmen var väldigt bra, men jag vart inte beredd på att det skulle vara massa zombies med haha. Det är bland det värsta jag vet. Men det var mysigt att gå på bio i alla fall, det var ett tag sedan vi gjorde det. 
 
Blomman/växten vi köpte på IKEA fick liksom inte plats någon annanstans än i mitt knä.. Eller över mig.
 
Hahaha..
 
Provade drinken Soda Pop på Pinchos, oh my lord. Den var helt sjukt god, och typ identisk med godissmaken.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: