Torsdag

Veckorna går helt galet fort.. i det här tempot så kommer jag blir gammal fort hehe. Men jag tycker om när tiden går fort på nått sätt. Det är sällan jag hinner tröttna på en period under året eller i mitt liv, för den är lika fort förbi som den kom. Dock har jag tröttnat på den här får-ingen-ny-lägenhet-perioden, men det känns som att det kan hända något inom en snar framtid. Mamma fick reda på att man även kan vara borgenär för någon vid en hyresrätt. Så nu hoppas vi på att det kan hjälpa oss, då de flesta här i Trollhättan kräver en fast inkomst, vilket ingen av oss har just nu. 
 
I tisdags vart jag i Göteborg hos osteopaten och fick bort mina smärtor i axlar, nacke och huvud. Underbart! Sedan passade jag på att äta lunch med mamma. Älskar att vi lyckas hitta ett par gånger i månaden i alla fall som vi kan luncha och kanske till och med hinna träna, trots att vi bor en bra bit i från varandra. Så kärlek på mammas jobb haha!
 
Har vart och tränat nu på morgonen så har precis ätit rester från gårdagens middag. Så nu blir det plugg plugg plugg fram tills vi ska iväg på middag hos svärmor.
 
Mitt och Tildas pluggbord på biblioteket i tisdags/onsdags.. är seriöst inte bibliotikarier bland de suraste människorna som finns? Det känns som att ett bibliotek till och med kan vara för socialt för dessa människor..
 
Mhmmmm, dagens lunch! LCHF-pizza med mozzarella, tomat och basilika!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: