Run Forest, run!

Igår gjorde jag som sagt sista dagen på praktiken, vilket var skönt. Gick upp halv 10 idag och bakade gott bröd osså. Sedan fick det bli en joggingtur på 5,75km. Ska springa VårRuset på tisdag med några klasskompisar, och ja, lite sent att börja springa nu, men det är 5km, det dör ingen av och man kan gå om det är så haha. Jag kände bara att jag ville se vilken startgrupp jag ska vara i, beroende på hur snabbt man springer. Jag kör inte på tidtagning utan Fun Run, tänkte att jag ändå vill ha koll på tid och sånt under tiden, så använder mobilen istället. 
 
Jag fick med mig Axel ut på backintervaller igår. Dumma som vi var så hörde vi med Linus om han ville med eftersom vi ändå skulle köra nere i vid slussarna där han bor. Han tränar fotboll ett antal dagar i veckan så han hade ju något bättre kondition än oss haha. Samtidigt så vill man ju inte vara sämre så det var bara att kötta. Vi trodde att det var trappor där, men det var backar och 10meter mellan backarna där det var plant. Tycker det är roligare med trappor eller en längre backe som är brant hela vägen, så det var lite synd. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: