Good morning sunshine

Vilken härlig onsdagsmorgon! Jag och Axel började dagen med en promenad innan frukost. Han ska bara till skolan idag vid ett för att fixa lakanen till flaket. Annars har han vart ledig sedan någon gång förra veckan. Helt galet vad tiden går fort, han tar studenten på tisdag och det är för tusan snart TVÅ år sedan jag tog studenten!
 
Igår så städade vi köket så jäkla noga. Vi upptäckte i förra veckan att vi hade sällskap av mjölbaggar i några påsar.. det är lagom kul när man står där och ska laga mat. Vi slängde det som vi såg fanns baggar i och sedan så stängde vi igen allt annat i knutna påsar. Men vi tänkte inte på att vi har två skåp med skafferigrejer. Så igår så hittade jag två baggar krypandes på väggen och sa till Axel att vi måste nog göra en rensning i det andra skåpet med för annars blir vi aldrig av med dom. Sagt och gjort, och det var en del till som behövdes slängas och det är så surt, för fiberhusk o liknande som jag använder mig mycket av är inte det billigaste att köpa. Nu har vi i alla fall klämmor på alla påsar så nu kan fan inget komma in och överleva. Om det är nån enstaka kvar någonstans i skåpen så lär dom dö snart. 
 
Men när jag väl börjar städa så kan jag lika gärna fortsätta så jag dammtorkade överallt och Axel städade kylen. Så nu är det så fint så haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: