Gó kväll

Har haft en mysig helg! Åkte som sagt till min familj i fredags. Där åt vi massa gott, gjorde en LCHF-dessert (som typ bara jag och mamma älskade, som min bror sa: "den är nog godare för dig som inte ätit något sött på så länge.." haha), spelade spel, tränade och bara hade det trevligt. Igår eftermiddag åkte jag in till Maia i Göteborg. Vi tog ett glas vin och så sminkade hon mig så snyggt inför middagen. När klockan närmade sig så åkte vi och mötte upp alla de andra brudarna utanför resturangen, Puta Madre. Coolt ställe, men dyrt och maten smakade tyvärr inte ett smack. Vid halv 3 inatt kröp jag och Maia ner i sängarna, så det blev en sen men lugn kväll. 
 
Vart hemma vid 3-tiden i eftermiddags. Har inte gjort så jättemycket, plockat undan lite och handlat. Men sen satt jag i typ två timmar och gjorde ett schema för hur, när och vad jag ska plugga inför omtentan jag har den 5e juni i Klinisk medicin. Så nu känns det riktigt bra, jag har koll på när jag ska göra vad osv. Nu jäklar ska jag klara detta!
 
Tog dessvärre varken bild på min snygga sminkning eller under middagen igår, men ni får några bilder från fredagen i alla fall. 
 
Den underbara LCHF-cheesecaken
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: