Frukost i magen

Godmorgon! Eller jag har vart vaken sedan kl 8 imorse.. Fattar inte, jag vaknar av mig själv så jäkla tidigt nu för tiden. Men samtidigt så klagar jag absolut inte, för jag tycker det är mysigt att krypa upp i soffan och kolla runt på datorn medans jag hör Axel sova så gott. Brukar ändå inte äta frukost förrän jag väckt honom så vi kan äta ihop. Men idag har jag frågat honom 3 gånger om han vill gå upp och äta frukost, och han är så trött så han knappt får fram några ord haha. Så jag slängde ihop mina älskade kesoplättar för min mage skrek. Har inte haft keso hemma på nån vecka, men annars äter jag det nästan varje dag med olika tillbehör då dom är så otroligt enkla att slänga ihop. Antingen turkisk yogurth och några bär eller så äter jag dom som dubbelmackor med pålägg emellan. Mmm så gott! 
 
Just nu så kliar det i mina fingrar för jag vill ut i det fina vädret och fota.. Men vill samtidigt ha med mig Axel, så jag får nog dra upp honom snart! I eftermiddag åker vi hem till min familj och myser. 
 
Passar på med en härlig sommarfärg när jag inte jobbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: