Det är helg!

Hello! Idag var det dags för tenta i psykiatrikursen. Tänkte innan att den kan gå hur som helst, inte pluggat ihjäl mig men samtidigt ingen svår kurs heller. Det var en himla bra tenta tyckte jag, ska inte säga att den var l-ä-t-t, för då lär jag väl få underkänt bara för det haha. Men jag kunde frågorna och kunde jag inte frågorna så gick det att ordbajsa en del. Mycket bra start på dagen!
 
Sedan smsade jag mami och sa att jag var klar så kom hon och plockade upp mig så åkte vi ut till STC på Kardanvägen. Där körde vi ett pass i buren tills vi var döda och låg i vårt egna svett.. typ. Älskar att ta ut mig så mycket, kanske inte där och då när det är en övning kvar haha, men bara ett par minuter efteråt så känns det så himla gött och roligt. Det var skönt att vara där så pass tidigt också, runt halv 11, då det bara är pensionärer där som absolut inte tar upp plats i buren. Då rullar träningen på. Efteråt åt vi lunch på Baggis här i stan som gör supergoda baguetter och sallader. Men vi körde på varsin god sallad. 
 
Det blir en lugn kväll idag, mysa och fira att det är helg - långhelg dessutom. Det enda som är planerat är middag i Göteborg på lördag för att fira Virginia som fyllt år! Så tror det blir en go helg. Ska plugga lite också...
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: