150522

Godmorgon! Sitter här och njuter av frukosten och att jag har en heeel dag med plugg framför mig... hehe. Det är tur att det är dåligt väder i alla fall så jag slipper önska att jag var ute haha. Men om det regnar så blir jag på myshumör istället och vill bara krypa upp i soffan och kolla på film. Så jag vet inte vilket väder som är bäst för mig att plugga i psykiskt haha. Får tänka på målet, sommaren och att det inte är så jäkla långt kvar på detta året. 
 
Resten utav helgen har vi inte så mycket planerat för jag ska plugga dagarna i ända. Har varken tid att jobba eller att umgås med vänner. Känns ju sådär inför junilönen, men what do to, plus att jag har hyresfria månader (tack som fan, hehe) juni och juli så då blir det inte så höga kostnader. Men måste fokusera på att får klart den jäkla omtentan. Känns inte helt okej att inte klara den och sen jobba i sommar, vill känna att jag kan sjukdomar och läkemedel på den nivå jag känner mig trygg på.
 
Igår kväll småfixade jag bloggen lite, annan färg på bakgrunden och lite smått som säkert ingen annan tänker på men som gör mig nöjdare haha. 
 
Hoppas ni får en härlig fredag och helg, får se hur mycket jag bloggar i helgen. Ush, det låter ju som att jag inte ska ha några pauser, men jo, jag lovar. 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: