Trots att det är min ända lediga dag

God dagens! Idag har jag min ända lediga dag den här veckan, så jag hade tänkt ta vara på den till max. Men så får vi veta att vi inte fick lägenheten som jag pratat om för ett antal veckor sedan. Så vi vart ganska deppiga här hemma. Sen när Axel åkte iväg på lite jobb så får jag ett samtal där jag måste berätta om en jobbig händelse från i våras vilket gjorde att jag satt och grät i luren. Men samtalet slutade bra så det var ju tur det, men den här dagen började verkligen inte alls bra. Det är en jävla skitdag det här. Ska i alla fall träffa en efterlängtad Matilda om en timma!
 
Vet inte vad som hände med bloggen sen typ en vecka tillbaka. Men det som hänt sedan sist är att jag jobbat mycket, grillat en hel del, Max kom hit i måndags eftermiddag och åt med oss vilket var jättekul. Även om jag jobbar mycket så har jag så himla underbara kollegor och ett roligt jobb, så det går bra. Har ju även en Spanienresa att se fram emot!
Senaste bilderna på mobilen.
1. Räkmacka vid slussarna, eller jag nöjde mig med en loka haha. 2. Kombinerar både mode och sköna arbetsskor på jobbet.. dock gick dom sönder så måste byta.. 3. Får sååå många komplimanger för min fläta på jobbet haha. Både patienter och kollegor. 4. ÄNTLIGEN! Alltså åh vad jag har längtat efter 3e säsongen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: