Sommarlov.. eller ledig till på måndag

Åh tack gode gud nu är denna terminen över. Jag la mig raklång på sängen direkt när jag kom hem. Tentan jag gjorde igår var hemsk, dom hade sagt innan att man bara fick ha stödord på ett papper och dom skulle kolla på dom innan vi började. Så jag hade gjort stödord men inte pluggat så mycket på det jag skulle säga för jag har inte hunnit. Men när vi kommer dit så har alla andra en jäklans massa text.. Och jag tappade typ allt jag tänkte säga, så det var så surt. Men men. 
 
Dagens tenta som jag har lagt ner så otroligt mycket tid på, som jag ändå kände mig någorlunda trygg med, kan ha gått hur fan som helst. Det var en hel del som jag aldrig ens läst, så det var mycket hittepå i mina svar haha. Det är nog ren tur om det går vägen med den. 
 
MEN NU HAR JAG SOMMARLOV SÅ JAG SKITER I DET JUST NU! Eller börjar måndagen med utbildning och på tisdag börjar mitt schema så det är inte mycket till lov. Bortsett från att när jag väl är ledig, så är jag ledig! Det har jag längtat efter något enormt. OCH ATT VI SKA TILL SPANIEN OM 36 DAGAR!
 
Ikväll ska vi fira med räkor har vi sagt, och morgondagen hos Maia och Oskar för nationaldagsfirande! Härlig helg. 
Idag är det Trollhättans tur att ta studenten, så jag lär nog kolla lite på det eftersom alla går/åker runt i stan då. Älskar stämningen! Två år sedan vi vart lika glada, tiden går ju helt galet fort...
 
 
Och här ligger jag, två år senare med duckface och nackkrage hahah..
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: