Regning måndag

Hola! 
Kom precis hem från Överby. Har vart på synundersökning då jag vill gå tillbaks till Specsavers egna linser och så har jag även haft problem med mina glasögon och skav under ögonlocket. Så det tog sin lilla tid det där. Skavet under ögonlocket var knottror som bildats troligen på grund av allergi mot det materialet som var i linserna jag använt. Och han sa att det är svårt att få bort så nu får jag inte sova med linser på ett tag.. Jag som hatar att behöver ta ur linserna under nätterna.. Men det är inte kul att ha detta skavet så det är bara att gilla läget. Fick fixat till mina glasögon också så de varken åker ner på näsan eller ger huvudvärk! Riktigt nöjd!
 
Gick även och skulle lämna tillbaka mina tofflor som jag köpte förra helgen. Och det var tydligen inget ovanligt problem utan sulan släppte på typ alla deras svarta tofflor så de hade försäljningsstopp på dom. Hon som jobbade undrade om jag ville prova ett par i de andra färgerna men jag vågade inte chansa på att dom skulle vara så mycket bättre. Plus att jag inte ville ha vita eller guldiga hehe. Men såg att Life hade sådana så hittade ett par som var mycket skönare, dock lite dyrare, som jag köpte. Tycker kanske att de ser lite tantigare ut med tre band istället för två haha. Men älskade färgen, gammelrosa, blev lite missvisande färg på bilderna.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: