Systemkamera i hemmet igen ♥

Hade tänkt köpa en systemkamera eftersom jag ångrat så att jag sålde min för ett antal årsedan. Men efter att ha diskuterat med pappa lite, som har lite mer koll på kameravärlden så bestämde vi att jag lånar pappas så länge. Har ju ingen stor inkomst direkt som student så.. haha. Så förra veckan åkte vi och hämtade den hemma hos min familj. Det känns väldigt bra med tanke på att han har två objektiv - varav ett är ett väldigt bra macroobjektiv, en del filter, batterigrepp och en fjärrutlösare. 
 
Var tvungen att prova fjärrutlösaren eftersom det var så sjukt längesedan jag använde den. Haha.. bästa bilden jag skådat, en suddig, krökt Natha som inte kunde stå still i ett rum fyllt med lego så det ser ut som att vi har barn här hemma. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: