Knappt två veckor kvar, sedan praktik!

Hola! Har precis kommit hem från svärmor på middag, så sitter och halvkollar på Mission Impossible som går på tvn. Min dag har bestått av plugg inför morgondagens seminarie, gynekologi. Jag är trött på plugg och jag har bara pluggat i 3 dagar hahha... har liksom typ en och en halv vecka kvar av plugg, sedan tenta på fredag eftermiddag. Tisdagen därpå börjar min 7-veckorspraktik, längtar så mycket! Men samtidigt skitpirrig, för min handledare på vårdcentralen sa till mig sista dagen att nu är det slut på skyddad verkstad. Och ja det stämmer väl, nu måste jag ta för mig om jag vill lära mig något och komma någonstans i min utveckling. 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: