Hallå i tentastressen

Jag kände att jag behövde komma in hit och säga godkväll. Pluggar så jag vill spy. Det..är...så...myyyycket. Men nu får det räcka för idag. Har imorgon kvar också sedan tenta på fredag. Ska bli så skönt att få komma iväg och träna på fredag förmiddag. Vet att jag borde träna eller ta promenader när jag pluggar, men vill verkligen inte slösa min jäkla tid haha. Men ska träna innan tentan i alla fall på fredag så jag får en pigg och fräsch hjärna!
 
Idag kom paketet med min arbetströja som jag beställde. Hade ju även beställt en klocka, men dom glömde själva klockan och skickade bara skalet hahah. Men dom var så trevliga när jag ringde och skulle skicka det direkt. Nu är jag ännu mer taggad inför praktiken, med en snygg tröja hehe. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: