Här vart det tomt..

Hello! Ligger i soffan och hade tänkte gå och lägga mig. Men kom på att det var helt sjukt längesedan jag skrev här. Vilket jag saknat så det får bli ett inlägg. Mina dagar och veckor flyger iväg, därav den ekande frånvaron här inne. Jag har redan gjort 4,5 veckor av 7 på praktiken. På fredag har jag min kliniska examination, lite små nervöst, men det jag behöver plugga in är bakgrunden om patienten osv. för själva momentet jag ska utföra kan jag i sömnen haha.. bara för att jag skriver så så lär jag väl missa något nu. 
 
Jag är ensam veckan ut här hemma. Axel har det gött med sina kompisar i Branäs, eller dom åker imorgon, men han åkte till James, som ska med, redan idag. Så det är väldigt tomt här hemma. Fast ikväll är det mest skönt med lite egen tid och hinna sakna varandra, men det är kanske inte lika kul imorgon eller på fredag haha. Jag ska i alla fall passa på att plugga så mycket jag bara kan, och försöka komma iväg och träna. På lördag ska jag på inflyttningsfest hos Matilda och Tobbe som har flyttat ihop, så det ska bli kul att se hur dom har det! Annars blir det som sagt bara plugg plugg plugg. 
 
Eftersom det var så längesedan jag skrev så får ni de senaste bilderna som låg på mobilen.
 
Underbart väder förra veckan i Göteborg.

Lunch och häng på mammas jobb med brodern och Axel.
50 shades of Grey med Axel som jag tvingade med, haha. 

Kvällens utsikt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: