Go' kväll!

Mitt liv har bestått av jobb dagarna i ända på praktiken, sen när jag kommer hem så pluggar jag inför omtentan som är imorgon. Men imorgon efter omtentan kommer jag känna en sådan jäkla lättnad för då är jag ledig när jag slutat på jobbet. Behöver inte konstant tänka på massor. Så har vart lite stressad, älskar att min kropp visar det innan jag märker av det haha. Konstant illamående i tre dagar och näsblod på det.
 
Men annars mår jag fint. Tänkte att jag bara skulle skriva lite snabbt för måste diska en gigantisk disk som inte är nådig. Sen sist har jag varit på inflyttningsfest, Axel har fyllt 19 och jag har fått timanställning och sommarjobb på min praktik som undersköterska och resurs för sköterskorna en del i sommar, sååå glad! Ska bli kul att jobba inom hemvården i sommar och inte vara inne på ett boende. 
 
Nej nu kallar disken, vi hörs kanske imorn!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: