150228

Igår morse hade jag då omtentan som kan ha gått hur fasiken som helst. Det var en helt annorlunda tenta med konstiga frågor. Så får väl be till gudarna att mina påhittade svar fungerar haha. Men morgonen började fint med att jag glömt anmäla mig till tentan så fick inte börja förrän 45 min efter att det startat. Man ska skriva upp sig till studentcentrum innan tentan börjar och sedan ska dom kolla så man kan få en plats och så går alla klantskallar som missat anmälningen i grupp in till tentan haha. Men blev klar typ samtidigt som Matilda så vi gick och tog en fika i stan och så följde jag med henne när hon tåg två hål till i öronen. 
 
När jag kom hem så vart det bara att fortsätta på den där helvetesdisken haha. Jag diskade i två timmar i torsdags för sen vart jag tvungen och gå och lägga mig. Så igår diskade jag från kl ett till halv fem på dagen. Heeeelt otroligt. Men nu är det så fint här hemma så! Vid 7tiden åkte jag in till Göteborg och mötte upp mina pinglor för ett par glas vin och härligt snack. Mycket trevligt kväll, så vart hemma vid ett inatt. Kröp ner i sängen bredvid Axel och stensomnade direkt. 
 
Idag har mamma och Max varit här på fika, det går ju ett par veckor minst mellan varje gång vi ses så jag blir så glad av varje litet tillfälle.
Det blir en lugn och gosig dag, det är behövligt efter tentaplugg. Men vill hitta på något, är så jäkla rastlös, så får se om jag får med Axel på något haha. 
 
Ha en fin lördag mina vänner!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: