Oväntade förändringar

Jag har alltid varit och kommer alltid vara för förändring, nytänk och utveckling. Det är en viktig del av livet. Men jag är fan inte för oväntade förändringar som sker huxflux när jag kommer till gymmet, haha. Jag hade bokat indoor och body pump idag vid lunchtid. Kommer dit, sjukt taggad på pump eftersom jag glömde pump-passet igår. Först är det indoor i 30 min och efter det pump i 30 min. Som alla andra deltagare som ska gå på båda passen går jag in i salen där pumpen ska vara och tar fram matta osv för att få en bra plats haha. Men när jag går in i salen så har ingen tagit fram stänger eller stepbrädor som man ska ha. Kollar ner på min lapp och ser att det står CX (core-pass).. Men va faaaan?! Det visade sig att det hade vart personalbrist så dom hade fått byta i sista sekund. Vart ju inte lika sugen på Cx, men aja det fick funka. Jag fick ju tränat i alla fall och det var ju det viktigaste! 
 
Denna bilden fick symbolisera känslan. Tog den i måndags när det var tvättkaos och jag fick cykla till hyresvärdskontoret klockan 8 på morgonen.. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: